کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیریت دقیق ترافیک اینترنت و نظارت بر مصرف با Fort Firewall

فورت فایروال یک نرم افزار ساده و موثر برای مدیریت فایروال است که برای سیستم عامل ویندوز ۷ و نسخه های بالاتر طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت های متنوعی را برای کنترل و نظارت بر دسترسی کامپیوتر شما به اینترنت ارائه می دهد.

 

مدیریت دقیق ترافیک اینترنت و نظارت بر مصرف با Fort Firewall

 

با فورت فایروال می توانید ترافیک شبکه را بر اساس معیارهای مختلفی مانند آدرس های شبکه، گروه های برنامه و حتی نام سرویس های خاص مانند SvcHost.exe فیلتر کنید. این کار به شما امکان می دهد تا کنترل بیشتری روی این داشته باشید که کدام برنامه ها می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند و چه نوع داده هایی را می توانند ارسال یا دریافت کنند.

یکی از قابلیت های کلیدی فورت فایروال، توانایی آن در محدود کردن سرعت و میزان مصرف اینترنت برای گروه های خاص برنامه است. این ویژگی به خصوص برای برنامه هایی که تمایل به مصرف پهنای باند زیادی دارند، مانند نرم افزارهای استریم ویدئو یا اشتراک گذاری فایل، بسیار مفید است. با محدود کردن دسترسی آنها، می توانید اطمینان حاصل کنید که برنامه های دیگر همچنان پهنای باند کافی برای عملکرد صحیح داشته باشند.

فورت فایروال همچنین آمار ترافیک اینترنت رایانه شما را ردیابی می کند و به شما امکان می دهد ببینید که چه مقدار داده در طول زمان ارسال و دریافت شده است. این اطلاعات را می توان به صورت گرافیکی نمایش داد که درک و تجزیه و تحلیل آن را آسان می کند.

در باطن، فورت فایروال از پلتفرم فیلترینگ ویندوز (WFP) برای نظارت و کنترل ترافیک شبکه استفاده می کند. این امر باعث می شود تا این نرم افزار به طور یکپارچه با سیستم عامل ویندوز شما ادغام شود و راهی قابل اعتماد و کارآمد برای مدیریت امنیت اینترنت رایانه شما را فراهم کند.

 

تغییرات Fort Firewall:

  1. رابط کاربری: همیشه فایل "logs/SetupLog.txt" را ایجاد کنید.
  2. رابط کاربری: از "restart.bat" برای راه اندازی مجدد کلاینت ها استفاده کنید.
  3. رابط کار بری: آرگومان خط فرمان "-c zone update" را اضافه کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50327 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/28 تعداد مشاهده: 676
سافت گذر